[R] F-35 A LIGHTNING II ANGRAF 176
Moderatorzy: ModTeam, Sekretarz
- Matrix_OST
- Posty: 447
- Rejestracja: 2006-09-28, 20:31
- Lokalizacja: Olsztyn
[R] F-35 A LIGHTNING II ANGRAF 176
Cześć.
Nie zauważyłem na różnych forach, ani relacji, ani galerii. Czyżby świadczyło to o trudności w sklejaniu? Przyznam się, że podchodzę z dużą rezerwą jeśli chodzi o zaufanie do autorów. To panowie Grabowscy... Pamiętam moje przeboje z Migiem 15 autorstwa, któregoś z panów. Chyba, że przez te kilkanaście lat coś się zmieniło...?
Może któryś z kolegów ma jakieś doświadczenia w tymże temacie i zechciał podpowiedzieć na co trzeba uważać? Czy da się to jakoś sensownie skleić bez wiadra melisy? Bo temat urzekł mnie. Tym bardziej, że to polskie malowanie.
Okładka:
Wnęki uzbrojenia złączone taśmą:
Wręgi tradycyjnie podklejone i schną pod grubymi książkami.
To tyle. Życzę udanego niedzielnego wieczoru.
Nie zauważyłem na różnych forach, ani relacji, ani galerii. Czyżby świadczyło to o trudności w sklejaniu? Przyznam się, że podchodzę z dużą rezerwą jeśli chodzi o zaufanie do autorów. To panowie Grabowscy... Pamiętam moje przeboje z Migiem 15 autorstwa, któregoś z panów. Chyba, że przez te kilkanaście lat coś się zmieniło...?
Może któryś z kolegów ma jakieś doświadczenia w tymże temacie i zechciał podpowiedzieć na co trzeba uważać? Czy da się to jakoś sensownie skleić bez wiadra melisy? Bo temat urzekł mnie. Tym bardziej, że to polskie malowanie.
Okładka:
Wnęki uzbrojenia złączone taśmą:
Wręgi tradycyjnie podklejone i schną pod grubymi książkami.
To tyle. Życzę udanego niedzielnego wieczoru.
- Matrix_OST
- Posty: 447
- Rejestracja: 2006-09-28, 20:31
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: [R] F-35 A LIGHTNING II ANGRAF 176
Szkielet w większości wycięty i poskładany do kupy. Ale nie po kolei.
Instrukcja przewiduje żeby zacząć kleić, poza szkieletem, od dyszy wylotowej silnika.
Perspektywa wycinania takiego elementu nie przemówiła do mnie:
Postanowiłem uplastycznić tę widoczną część. Użyłem drutu cynowego. Jednak nie chciał się skleić super glutem. Próba lekkiego stopienia końcówek prowadziła do całkowitego topienia się. Jak przy lutowaniu. Udało się połączyć w całość za pomocą... farby!
Druty przyłożone na sucho.
Instrukcja przewiduje żeby zacząć kleić, poza szkieletem, od dyszy wylotowej silnika.
Perspektywa wycinania takiego elementu nie przemówiła do mnie:
Postanowiłem uplastycznić tę widoczną część. Użyłem drutu cynowego. Jednak nie chciał się skleić super glutem. Próba lekkiego stopienia końcówek prowadziła do całkowitego topienia się. Jak przy lutowaniu. Udało się połączyć w całość za pomocą... farby!
Druty przyłożone na sucho.
- Matrix_OST
- Posty: 447
- Rejestracja: 2006-09-28, 20:31
- Lokalizacja: Olsztyn
- Matrix_OST
- Posty: 447
- Rejestracja: 2006-09-28, 20:31
- Lokalizacja: Olsztyn
- Matrix_OST
- Posty: 447
- Rejestracja: 2006-09-28, 20:31
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: [R] F-35 A LIGHTNING II ANGRAF 176
Czyściutko aż miło się ogląda.
Zakupiłem sobie boforsa ciętego laserem i próbuję coś tam pomalutku ,może mi zaskoczy bo oczami to robiłbym że hej.
Powodzenia do następnego...
Zakupiłem sobie boforsa ciętego laserem i próbuję coś tam pomalutku ,może mi zaskoczy bo oczami to robiłbym że hej.
Powodzenia do następnego...
- Matrix_OST
- Posty: 447
- Rejestracja: 2006-09-28, 20:31
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: [R] F-35 A LIGHTNING II ANGRAF 176
Re: [R] F-35 A LIGHTNING II ANGRAF 176
Ładnie Panie ...ładnie.