[Warsztat] Audi S1 Pikes Peak
Moderatorzy: ModTeam, Sekretarz
-
- Posty: 161
- Rejestracja: 2009-05-27, 14:29
[Warsztat] Audi S1 Pikes Peak
Z powodu że nie mam papieru fotograficznego do modelu Astona Martina.Zmierzyłem się zrobić w między czasie do póki nie nabędę papieru fotograficznego do Astona Martina i go nie wydrukuje Audi S1 Pikes Peak
Model jest łatwy zawiera coś około 100 części zorbie go do wtorku bo we wtorek będę już mógł zacząć Astona Martina to też model zostanie ukończony szybko i sprawnie
Tu jest kulka fotek:
Model jest łatwy zawiera coś około 100 części zorbie go do wtorku bo we wtorek będę już mógł zacząć Astona Martina to też model zostanie ukończony szybko i sprawnie
Tu jest kulka fotek:
Ostatnio zmieniony 2009-07-03, 19:14 przez misiek44344, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 161
- Rejestracja: 2009-05-27, 14:29
Wiem że lekkie nie jest do przeczytania ale niestety nie mogłem wymyślić innego sposobu na napisanie tego zdania.Model wytrzasnąłem stąd :
Link z autami darmowymi (niektóre proste jak budowa cepa) : Auta
Strona firmy Ymjr która produkuje darmowe modele :
Modele Ymjr
Audi S1 Pikes Peak - auto stworzone do wyścigów z turbodoładowaniem opon i dzięki temu samochód wygrywał wyścigi.Auto nie różni się dużo od Audi s1 ale ma wprowadzone trochę zmian dzięki czemu jest lepsze.Posiada 600 km.
A tu zdjęcie auta w całości (oczywiście nie mojego):
Link z autami darmowymi (niektóre proste jak budowa cepa) : Auta
Strona firmy Ymjr która produkuje darmowe modele :
Modele Ymjr
Audi S1 Pikes Peak - auto stworzone do wyścigów z turbodoładowaniem opon i dzięki temu samochód wygrywał wyścigi.Auto nie różni się dużo od Audi s1 ale ma wprowadzone trochę zmian dzięki czemu jest lepsze.Posiada 600 km.
A tu zdjęcie auta w całości (oczywiście nie mojego):
[Warsztat] Audi S1 Pikes Peak
Ale tego tam jest tylko szkoda że tusz kolorowy jest taki drogiLink z autami darmowymi (niektóre proste jak budowa cepa)
Audi Sport Quattro S1 bo tak nazywa się ten model, posiada 5cio cylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 2110 ccm i nietuzinkową mocą 441kW czyli ok. 600 koni mechanicznych do setki przyspieszał w trochę ponad 3 sekundy, warto też dodać, że od tego samochodu rozpoczęła się rajdowa kariera samochodów z napędem na obie osie S1 W 1985 zdobył Pikes Peak International Hill Climb < to nazwa wyścigu a nie samochodu> z Michèle Mouton za kierownicą.
To tak w ramach sprostowania
To tak w ramach sprostowania
-
- Posty: 161
- Rejestracja: 2009-05-27, 14:29
Dobra chyba już wszytko wiecie na temat tego auta co wam potrzeba a ja wklejam kolejną relację tego modelu.Czyli co i jak poszło naprzód:
A mianowicie podłubałem trochę przy przedniej karoserii i auto wygląda na razie jakoś przyzwoicie
Zrobiłem cały spód auta czyli zawieszenie ale kuł jeszcze nie ma
Następnie dopracowałem drzwi czyli skleiłem progi
To tyle co dziś zrobiłem a dziś mam zamiar zrobić jeszcze tylną karoserie jak wystarczy czasu oraz światła z przodu.Wiem że model miał być skończone na dzisiaj ale niestety zabrakło czasu ale może jeszcze dzisiaj skończę jak się streszczę ale nie będę się spieszył ponieważ z pośpiechu wszytko wychodzi lepiej a tu przecież liczy się precyzja
A tu zdjęcia:
A mianowicie podłubałem trochę przy przedniej karoserii i auto wygląda na razie jakoś przyzwoicie
Zrobiłem cały spód auta czyli zawieszenie ale kuł jeszcze nie ma
Następnie dopracowałem drzwi czyli skleiłem progi
To tyle co dziś zrobiłem a dziś mam zamiar zrobić jeszcze tylną karoserie jak wystarczy czasu oraz światła z przodu.Wiem że model miał być skończone na dzisiaj ale niestety zabrakło czasu ale może jeszcze dzisiaj skończę jak się streszczę ale nie będę się spieszył ponieważ z pośpiechu wszytko wychodzi lepiej a tu przecież liczy się precyzja
A tu zdjęcia:
Misiek44344, tak my wiemy. Tylko ty nadal nie wiesz jak się pisze po polsku, że używa się kropek i przecinków, iż km to nie jest to samo co KM i mnóstwo innych rzeczy. I tak jak pisać po polsku możesz się nauczyć czytając książki i samodzielnie pisząc wypracowania, to jednostki miar możesz sobie bez wysiłku znaleźć w internecie. To wymaga minimum wysiłku, a świadczy o twoim stosunku do widzów relacji.
-
- Posty: 161
- Rejestracja: 2009-05-27, 14:29
No tak wiem o tym ale to z pośpiechu tak piszę.A na dodatek jestem dysklestykiem ale już się do tego przyzwyczaiłem.A książek czytam dużo nie w nadmiarze ale na pewno nie jestem leniem tak jak moi koledzy ,którzy nie czytają w ogóle książek .A ja na pewno w ciągu wakacji minimalne przeczytam 2 książki.Wiem o tym że czytając książki robie mniej błędów i piszę wyraźne zdania.A te posty które napisałem były robione w pośpiechu i dla tego wyglądają tak nieschludnie ale teraz się przyłożę ponieważ nie lubię mieć bałaganu w moich postach.
Misiek44344 cieszy minie bardzo, że się już poprawiłeś i zamierzasz utrzymać poziom . Ja też piszę szybko ale po napisaniu tekstu czytam go w podglądzie i często radykalnie przerabiam zdania.
Pozdrawiam.
Belfast ma racje znamy się tylko na tyle ile pozwala sieć. Dlatego ważne jest to jakie robimy wrażenie na forum, głównie właśnie poprzez pisownie.belfast pisze:pamiętaj że jak Cię widzą tak Cię piszą
Pozdrawiam.
-
- Posty: 161
- Rejestracja: 2009-05-27, 14:29
Ok nie będę zaczynał zdania od "A"
Dzisiaj mała aktualizacja z powodu że wczoraj miałem cały dzień zajęty to nic nie mogłem podłubać przy modelu.Ale zrobiłem nawet nie tak mało a mianowicie skończyłem całą tylną karoserię wraz z lotką i na dziś zostało mi zrobienie przedniej karoserii.
Dzisiaj mała aktualizacja z powodu że wczoraj miałem cały dzień zajęty to nic nie mogłem podłubać przy modelu.Ale zrobiłem nawet nie tak mało a mianowicie skończyłem całą tylną karoserię wraz z lotką i na dziś zostało mi zrobienie przedniej karoserii.
Ostatnio zmieniony 2009-07-10, 12:14 przez misiek44344, łącznie zmieniany 2 razy.