Początkujący

Cała teoria i pytania techniczne

Moderatorzy: ModTeam, Sekretarz

Wiadomość
Autor
korkoniusz
Posty: 22
Rejestracja: 2009-09-25, 09:18

Początkujący

#1 Post autor: korkoniusz » 2009-09-25, 10:46

Cześć chciałbym zająć się modelarstwem a konkretnie sklejaniem modeli plastikowych z czasów II wojny światowej.Ponieważ jestem całkiem zielony prosiłbym o kilka rad np.od jakich modeli najlepiej zacząć,czy model niemieckiego samochodu Opel Blitz w skali 1/72 nie będzie za trudny i o podstawowe narzędzia potrzebne początkującemu modelarzowi.

Awatar użytkownika
Haluś
Posty: 768
Rejestracja: 2007-03-14, 20:13
Lokalizacja: Racibórz

#2 Post autor: Haluś » 2009-09-25, 12:12

Witam.
Jeśli chodzi o model na początek jakaś Italerka będzie w sam raz ;-) Może jakością detali nie powala ale nie jest za droga i spasowanie tez jest wporzadku . Kiedy nabierzesz już trocha doświadczenie możesz przerzucić się na Revelle lub Dragony, które są droższe ale też o wiele lepiej zdetalowane ;-)
Natomiast jeśli chodzi o narzędzia na początek skompletuj:
-pensete
-klej modelarski
-nożyk do tapet ( przyda się przy wycinaniu części z ramek )
-pilnik i papier ścierny
-pędzelki różnych rozmiarów
Oczywiście z czasem twój warsztat będzie się powiększał o coraz to nowe przyrządy ale na pierwszy model te wyżej wymienione w zupełności wystarczą ;-)

Jeśli będziesz miał jeszcze jakieś pytania lub wątpliwości to pytaj ;-)
Albo po prostu załóż relacje z budowy wtedy będziemy mogli Ci na bieżąco pomagać i podpowiadać .

Pozdrawiam

Miacholl
Posty: 27
Rejestracja: 2008-08-23, 22:12
Lokalizacja: Warszawa

#3 Post autor: Miacholl » 2009-09-26, 15:24

Ja polecam jeszcze opcje szukaj lub dział techniki modelarskie, tam można znaleźć np: jakie narzędzia modelarskie są potrzebne na początku i później.

Awatar użytkownika
Paws
Posty: 754
Rejestracja: 2006-11-06, 19:44
Lokalizacja: Kraków

#4 Post autor: Paws » 2009-10-01, 18:46