PzKpfw IV Ausf. D model i malowanie

Cała teoria i pytania techniczne

Moderatorzy: ModTeam, Sekretarz

Wiadomość
Autor
Swarog77
Posty: 3
Rejestracja: 2012-11-05, 21:54

PzKpfw IV Ausf. D model i malowanie

#1 Post autor: Swarog77 » 2012-11-05, 22:14

Witam wszystkich! Mój pierwszy post na forum. Postanowiłem wrócić do modelarstwa po paru latach. Z samym sklejaniem niemam problemów, mam na koncie samoloty i czołgi, jednakże nie jestem profesjonalistą bo nie malowałem nigdy specjalistycznie :D Chcę zabrać się za http://plastmodel.pl/p/4/55/tamiya-1-35 ... cerna.html Jakie macie opinie na temat tego modelu? Druga sprawa to malowanie: jako, że nie stać mnie na aerograf to myślałem nad farbą i podkładem w sprayu. Jakiego koloru podkład użyć do malowania na German Grey? Ma to jakiś wpływ? I czy można ewentualnie zamienić German Grey (jest notorycznie niedostępny) na jakiś inny bardzo podobny aby zachować stylizacje starego camo niemieckiego z 1939. Czy to dobry pomysł taką taktyke malowania obrać? Wszelkie dodatkowe porady mile widziane. Z góry dziękuję i pozdrawiam! :)

Swarog77
Posty: 3
Rejestracja: 2012-11-05, 21:54

#2 Post autor: Swarog77 » 2012-11-07, 23:28

Widze, że chyba na temat tego modelu niema nikt opini...może póki co :-) Możecie mi też polecić jakieś inne modele niemieckich czołgów 1:35? Chcę sie rozeznać nad jakimi też warto sie zastanowić. Mój budżet to max 100zł. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Nikooo
Posty: 360
Rejestracja: 2010-12-04, 16:02
Lokalizacja: Wadowice

#3 Post autor: Nikooo » 2012-11-10, 13:12

Witam!
Sam mam zamiar kupić ten model :-) Większość modeli tej firmy jest godna polecenia, więc można brać w ciemno. Jeżeli chodzi o malowanie: możesz spokojnie pomalować pędzlem, nie musi być to aerograf lub spray :mrgreen: Podkład do german grey chyba powinien być szary. Według mnie nie ma sensu kupować jakichś drogich wystarczy podkład do samochodów.