Mój pierwszy w życiu model - 15 CWT truck firmy Italeri

Galerie i warsztaty z budowy

Moderatorzy: ModTeam, Sekretarz

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
ARQ
Posty: 13
Rejestracja: 2012-07-03, 20:15

Mój pierwszy w życiu model - 15 CWT truck firmy Italeri

#1 Post autor: ARQ » 2012-07-03, 21:00

Witam gorąco wszystkich forumowiczów.

Od pewnego czasu śledzę tematy na tym forum i powiem jednym zdaniem: odwalacie kawał świetnej roboty!!! :-D
Zawsze pasjonowało mnie modelarstwo i odkąd pamiętam chciałem sobie coś tam posklejać. W końcu dojrzałem chyba do działania...
Totalnie nie wiem co mi wyjdzie, no ale chcę spróbować. Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i opinie. I proszę pamiętajcie: bądźcie litościwi - to mój pierwszy raz! :-P

trav3rs
Posty: 144
Rejestracja: 2011-12-03, 17:37

#2 Post autor: trav3rs » 2012-07-03, 21:21

Witamy na forum. :-)
Też jestem początkującym modelarzem, chociaż kilka modeli już wymęczyłem. :lol: Powiem tak: nieważne jaki uzyskasz efekt końcowy, ważne żeby się nie zniechęcać i próbować dalej. Po sobie wiem, że przede wszystkim nie należy się śpieszyć. Dokładnie obrabiaj części papierem ściernym, nie nadużywaj kleju i trzy razy przymierz ,a potem przyklejaj. Przed rozpoczęciem prac warto zapoznać się z wątkami, na forach modelarskich, traktującymi o podstawach składania modeli, na przykład:
Lista zagadnień dla początkujących
Wątek faq
Bardzo dobry poradnik
Jeżeli jesteś zainteresowany pomocami i materiałami to wal na pw. :-) Życzę powodzenia i czekam na efekty Twojej pracy.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Nikooo
Posty: 360
Rejestracja: 2010-12-04, 16:02
Lokalizacja: Wadowice

#3 Post autor: Nikooo » 2012-07-03, 21:31

Witam na forum!
My chętnie pomożemy jak kolega wyżej napisał :mrgreen: Życzę powodzenia przy modelu.

Awatar użytkownika
ARQ
Posty: 13
Rejestracja: 2012-07-03, 20:15

#4 Post autor: ARQ » 2012-07-03, 22:18

Dziękuję za powitanie.