Kompresor i aerograf

Poznajemy nowe techniki modelaowania, sklejania...

Moderatorzy: ModTeam, Sekretarz

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
r-t
Posty: 2302
Rejestracja: 2007-04-08, 19:16
Lokalizacja: Bristol UK

#76 Post autor: r-t » 2011-04-08, 21:37

Lepiej poszukaj, a ktora to uszczelka ?

lukassz
Posty: 52
Rejestracja: 2010-09-08, 13:12
Lokalizacja: Nowe

#77 Post autor: lukassz » 2011-04-09, 08:58

ta co wtedy mówiłeś żebym sprawdził czy jest cała

lukassz
Posty: 52
Rejestracja: 2010-09-08, 13:12
Lokalizacja: Nowe

#78 Post autor: lukassz » 2011-04-09, 09:36

dobra mam ją

niki68
Posty: 3
Rejestracja: 2011-03-31, 10:37

#79 Post autor: niki68 » 2011-05-12, 10:20

Witaj

To, co ja widzę na tych zdjęciach pomalowanego modelu na gazetach, to farba jest zbyt gęsta. Widać to w postaci różnej grubości nakładanej farby i granulacji. Rozcieńczalnik Model Master ma w składzie opóźniacz. Mój aerograf może stać na stojaku pół godziny i nic nie zasycha. Oczywiście na zbiorniczku przykrywka. Ciśnienie 1.8 bara dla tych farb jest zbyt duże. No chyba, że malujesz klajstrem lub masz lewe powietrze lub masz spadek ciśnienia na dyszy. To normalne, że w trakcie pracy na kompresorze spada troszkę ciśnienie. No chyba, że masz ogromny zbiornik wyrównawczy. Model ma być malowany na minimum 3 warstwy (nie liczę podkładu). Na butelce rozcieńczalnika masz dokładne proporcje dla farby matowej, satin i błyszczącej. Ja osobiście zwiększam ilość rozcieńczalnika dla dyszy 0,2.

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Techniki Modelarskie”